آزمونهای آزمایشی بوک لت مطابق با استاندارد هواپیمایی
درباره وبلاگ


به وبسایت مرکزآموزش فنون و خدمات هوایی مشهد خوش آمدید امیدواریم در رسیدن به اهدافتان یاری رسان باشیم
نويسندگان

شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, :: 12 :: نويسنده : admin

تاریخچه هوانوردی در ایران

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب ...
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, :: 19 :: نويسنده : admin

معاون استاندارد‌ پرواز سازمان هواپيمايي اعلام كرد:
دلايل سقوط هواپيماي توپولف كاسپين
جام جم آنلاين: معاون استاندارد‌ پرواز سازمان هواپيمايي كشوري جدا شدن يك قطعه از ديسك كمپرسور كم‌فشار (LPC) موتور شماره يك توپولف كاسپين و برخورد آن قطعه با بدنه هواپيما و لوله‌هاي سوخت هيدروليكي، را علت بروز سانحه توپولف كاسپين اعلام كرد و گفت: عدم ريشه‌يابي اشكال‌ توسط طراح توپولف در اين سانحه كاملاً مبرهن است.

به گزارش فارس، معاون استاندارد‌ پرواز سازمان هواپيمايي كشوري طي نشست خبري، اذعان داشت: نظارت بر تأمين بي‌خطري پرواز هواپيماها، نظارت بر توسعه ناوگان و جلوگيري از رقابت مضره ايرلاين‌ها از مسئوليت اين معاونت است.

حسين حبيبي‌ احزون افزود: با اين مدل غربالگري خطاهاي صنعت را شناسايي مي‌كنيم تا به تكرار نرسد زيرا اگر به تكرار رسيد پس از آن منجر به ريسك مي‌شود و ريسك قطعاً به سانحه مي‌انجامد.

وي با اشاره به اينكه هواپيما از قوانين دقيق آيرو‌ديناميكي تبعيت مي‌كند ، تصريح كرد: تلاش مي‌كنيم متغيرهاي تصادفي را مهار كنيم.

 

 



ادامه مطلب ...
شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, :: 18 :: نويسنده : admin

روه تحقيقاتي  در پاييز 85 فعاليت خود را آغاز نمود و تحقيقات خود را در زمينه ي هواپيماي آمفي و چند منظوره تا سال 87 ادامه داد. در بهار 88 تحقيقات فازهاي 1 و 2 به اتمام رسيد.

 

این گروه شامل : مهندس محمد رضامروی ؛ مهندس سهیل پورعباس ؛ مهندس صمد رجعتی می باشد .

 

هواپيماي يكپارچه بال  به عنوان نسل جديد هواپيماهاي بدون سرنشين نظامي و غير نظامي ظاهر خواهد شد. هواپيماي  با توجه به نوع طراحي داراي قابليت هاي منحصر به فردي مي باشد . طراحي نظامي و تجاري با سرنشين و بدون سرنشين هواپيما ايده جديد انجام شده توسط تيم تحقيقاتي شركت بال سازان پرند شرق بوده و به شكل امروزي نمي باشد . مردم 90 سال است كه تصور ذهنيشان از هواپيما يك لوله است كه داراي دو بال مي باشد .



ادامه مطلب ...
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 640
بازدید کل : 1853004
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 2